środa, 13 czerwca 2012

Ocet jabłkowy a odchudzanie...




Odkąd byłam nastolatką stosowałam diety cud, zwracałam uwagę na to co i ile jem, odchudzanie było nieodłącznym elementem mojego życia. Po kilkunastu latach różnych eksperymentów przedstawiam Wam jeden z  moich sprawdzonych sposobów by utrzymać piękna sylwetkę…
Dziś chcę się z Wami podzielić moim eksperymentem z octem jabłkowym. Przeczytałam kilkanaście artykułów odnośnie tego specyfiku, podchodziłam do tego dosyć sceptycznie, bo jak coś takiego może wpłynąć pozytywnie na organizm człowieka a poza tym jak może pomóc w odchudzaniu… Postanowiłam to sprawdzić!!!!
Obecnie jestem już na 4 tygodniu stosowania octu jabłkowego, fakt nie smakuje rewelacyjnie ale co zdrowe przeważnie nie jest dobre… Chociaż  po kilku szklankach picia octu można się przyzwyczaić do jego specyficznego smaku. Po miesiącu picia codziennie tego cudownego eliksiru widzę, że tkanka tłuszczowa ulega zmniejszeniu, apetyt się zmniejszył, również ochota na słodycze została poskromiona, poprawiła mi się przemiana materii, mam lepsze samopoczucie, poza tym nie stosuje żadnej diety,  jem to co zwykle a efekty sąJ  Faktycznie nie widać ich po tygodniu, potrzeba na to trochę czasu, poza tym nie ma efektu jojo.
Poza tym ocet posiada wiele składników tj. potas, fosfor, wapń, sód i około 20 składników mineralnych i mikroelementów. Nie musicie wydawać dodatkowej kasy na suplementy diety. Czyż nie warto w niego zainwestować????
Ja nie żałuję i dalej kontynuuję picie octu mniam mniam.

Poniżej przedstawiam Wam tajemniczą recepturę picia octu jabłkowego na odchudzanie:
Wypijcie przed każdym posiłkiem szklankę przegotowanej wody z dodatkiem dwóch łyżeczek octu.

Ocet jabłkowy można kupić w sklepie zielarskim, ze zdrową żywnością i w niektórych sklepach spożywczych.
Ocet możecie też zrobić sami, oto przepis:
Kupcie kilka ładnych jabłek ( nie mogą być nadgniłe, poobijane) pokrójcie ja w małe kawałki ( można też je zetrzeć lub zmielić przez maszynkę do mielenia mięsa) wraz ze skórką i gniazdami. Następnie przełóżcie je do słoika i zalejcie posłodzoną przegotowana wodą ( 1 łyżka cukru na szklankę wody). Teraz naczynie przykryjcie płótnem i odstawicie do ciepłego pomieszczenia na 4 tygodnie, jabłuszka w tym czasie sfermentują. Od czasu do czasu pomieszajcie je drewnianą łyżką. Po 4 tygodniach przelejcie ocet przez gazę do ciemnej butelki i trzymajcie w chłodnym miejscu.

Mam nadzieje, że kuracja octowa Wam pomoże i będziecie z niej tak samo zadowoleni jak ja 
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie na mojego maila odrobinazdrowia@gmail.com



1 komentarz:

  1. Dziewczyny w odchudzaniu najważniejsza jest motywacja, ja codziennie oglądam niesamowite metmorfozy w odchudzaniu i to mi daje niesamowita motywacje, wam tez polecam ten sposób, wpiszcie sobie w google - odchudzanie przed i po by sasetka

    OdpowiedzUsuń